Sunday, December 4, 2011

:: MC ::

Assalamualaikum kawan..
selamat hari isnin buat semua...
semoga hari ini lebih baik dari hari-hari sebelumnya..
sama-sama kita memperbaiki segala kekurangan diri kita...insyaAllah...:)

hari ini...tengah orang lain sibuk di pejabat..di kelas....
kawan-kawan sibuk menuntut ilmu...
aku terperap dalam bilik..
menternak lemak-lemak.....
baru beberapa jam....sudah terasa bosannya....heiyyaaa...
terasa macam mau telan botol kicap....

ini kerana...hari ni aku dapat MC dari doktor tercinta...bhahaha....
pinggang aku sakit la kawan....ini semua gara-gara excident malam tadi...
kesian pinggang aku kena hentak...
al-hamdulillah...nasib baik ta teruk....
melayang duit aku p klinik...
lupa pulak na claim dekat orang yang langgar aku tu...heiyyyaaaa......!!

na tau cerita lebih lanjut macam mana aku boleh excident..??
nanti lah cerita yeh....ta larat na menaip lah...hehe...

yang pasti....mungkin selama seminggu ni..aku akan trauma....terasa macam ta mampu na drive lagi da...:P





ibu...sakit ni...sob3 (^___^)


ok bye...na sambung golek-golek atas katil....bestnye kalau ada orang belai-belai masa tengah sakit ni kan....
masak kan sup sayur ke...sedap la jugak kan..heiyyaaa....lariiiikkkk~~