Sunday, July 3, 2011

wei wei wei....=.='

wei wei wei...
assalamualaikum..korang da ketiduran ke..
kalau tengah bace nie...kompem-kompem la ta tidur lagi kan...hehe

wei wei wei....
nak citer ni...aku ta boleh tidur lagi ni walaupun bantal yang bersarungkan epal dan tilam ku yang berlapik kan tiger dan incix gemox yang ingin memeluk aku sedang memanggil-manggil nama ku pada kala ini...sebab..........aku ada banyak lagi benda yang ta selesai...aku ta boleh terpengaruh dengan dugaan itu....
~~ada sape-sape baik hati na tampa muka gebu aku ni ta....??=.='

aku perlu siap kan assignment critical thinking yang ta siap2 lagi....
besok pulak boleh pulak ade 2 kuis sekali gus...economic malaysia dan organization behaviour...
terpakse lah aku besengkang mata demi projek ku yang bernilai berbilion bilion ini...haish la kan...

hahah...banyak keje..tp masih boleh update belog kan...ntah pape kan..
sebenarnya mata da berat macam ade 10 kampit beras je ni..tunggu masa na tutup je ni.....haaa

so..aku guna kan la kesempatan ini untuk mengupdate dan berehat sebentar bersama kitkatt....

ok laah...buah hati aku da panggil....mari kita berdating sama itu buku-buku ya....

selamat malam semua.....<3 <3 <3