Monday, July 4, 2011

tolong aku...=.='

tolong jauh kan aku dari dia...jika aku sering membuat hatinya terluka..
tolong jauh kan aku dari dia...jika aku sering menangis kerananya...

tolong jauh kan aku dari dia...jika aku tidak mencintainya seikhlas hati ku..
tolong jauh kan aku dari dia...jika dia tidak mencintai ku dengan sejujurnya...

tolong jauh jan aku dari dia...jika kehadiran ku tidak menyenangkannya..
tolong jauh kan aku dari dia...jika kemunculannya menyesakkan dadaku...

tolong jauh kan aku dari dia...jika antara kami tiada persefahaman...
tolong jauh kan aku dari dia...jika antara kami tiada keserasian...

tolong jauh kan aku dari dia sebelum antara kami terbit rasa benci...
tolong jauh kan aku dari dia sebelum antara kami mengkhianati satu sama lain....

tolong jauh kan aku dari dia...jika ini yang terbaik.....



baca entry ni sambil dengar lagu belog ni...betul-betul membuat mata aku bagai dibaling bawang....
maaf..terjiwang pulak ini malam....=.='