Tuesday, June 28, 2011

mAaF dAn MaAf...

Assalamualaikum..
terlebih dahulu...selamat memperingati peristiwa ISRA MI'RAJ pada anda semua...=)

hari ni Negeri Sembilan CUTI...so...memang heaven la hari ni..sebab kebetulan jadual kelas aku sangat la padat hari ni...lalalaa~~

sebenarnya nukilan hari ni..aku na tujukan pada seseorang...harap dia baca la kan....

AWAK.....

MAAF sebab saya selalu menyusah kan jiwa dan raga awak..
MAAF sebab saya selalu menguji kesabaran awak....
MAAF jika saya terlampau cmburu...
MAAF jika cemburu saya cemburu buta...
MAAF jika saya terlalu ego..
MAAF jika saya terlalu mengikut perasaan...
MAAF jika saya tak dapat memahami awak..
MAAF jika saya ta kenal diri awak lagi...
MAAF jika saya ta mampu jadi yang terbaik untuk awak...
MAAF jika saya terlalu mengongkong awak...
MAAF jika saya terlampau degil...
MAAF jika saya ta reti nak mengalah...
MAAF jika saya ta tau menghargai...
MAAF jika saya sukar untuk difahami...
MAAF jika saya terlalu kebudak-budakan untuk awak...
dan MAAF jika saya terlalu menyintai awak....=.='
dan MAAF jika saya terlalu takut kehilangan awak...

MAAF untuk segala-segalanya...

 sangat sedih ok...T.T



MAAF kawan-kawan..terjiwang pulak hari ni....=)