Tuesday, June 28, 2011

facebook dan lelaki..=.='


Assalamualaikum..

Hye kawan-kawan yang aku rindui sekalian..

Malam ni aku nak berkongsi cerita kongsi dengan korang..hehe

Yeaaa...btul tekaan anda-anda sekalian..malam ni aku mahu berbicara tentang "mukabuku" a.k.a facebook..dan juga lelaki..=)

Kenapa aku bercakap tentang facebook dan lelaki...??sebab aku geram dengan “mereka” ni...
Aku geram gila bola lah dengan facebook ni...dan aku jugak sangat geram dengan lelaki sorang ni...incix sayang aku a.k.a yau iii...lalalaa~~

Ok laaa....pasal mukabuku ni la kan...aku ta tau lah apa yang aku geram sangat kan...yang aku tau...aku da naik menyampah dengan facebook ni...dah bosan gila bola weyh...asik buat benda yang same je...buat status..komen status....upload pic...komen pic...like status...like pic....aku poke kau..kau poke aku...dan lain- lain lagi...apa yang aku geram dan menyampah lah kan..kenapa lah aku masih lagi mahu mengupdate segala bagai tentang diri aku kat facebook 2....dah bape kali aku pesan dekat diri aku yang comel ni..jangan upload gambar..jangan update status..tapi tangan dan kaki ku ni gatal je na mengupdate jugak...gedix je kan..=.=’

Facebook nie jugak menjadi punca pergaduhan sesama rakan..facebook jugak pernah menjadi punca aku dan adik aku gaduh tau.....dan yang paling parah aku pernah dengar ia menjadi punca kepada kematian dan juga perceraian...bagi aku yang belum kahwin ni pulak..dah tentu-tentu lah facebook ni menjadi punca pergaduhan diantara aku dan incix sayang aku..haish..tak penting pun benda 2 sebenarnya..hehe...

Tapi..facebook lah penghubung aku dan rakan-rakan ku yang jauh dimata dekat di ulu hati....facebook lah tempat aku menghilang kan rasa bosan...facebook lah tempat aku melihat perkembangan rakan-rakan aku..dan facebook jugak lah yang menemukan aku dan incix sayang aku..haish..na jugak mention kat sini..hehe...

Ok..sekarang kita pergi kepada topik yang kedua pulak iaitu lelaki.....

Bila sebut pasal lelaki mesti aku membayang kan aaron aziz...handsome kan dia mase tengah drive...kahkahkah....(demam nora elena ta abes ag....da msuk 4 kali aku ulang cerita 2 ok...=.=’)

Sebenarnya saje na menyelit kat sini perasaan aku sekarang nie..aku sangat-sangat  la geram tahap badut tiup belon kat yau iii sekarang ni..kenapa lah lelaki ini selalu sangat menguji tahap kesabaran aku...nanti kalau kesabaran nie pecah macam belon yang ditiup besar-besar tu baru tau....haish...

Ok...2 je....malas nak tulis panjang-panjang....

have fun..assalamualaikum


 motif..??saje je...hehe