Tuesday, December 27, 2011

:: MeRaJuK ::


Assalamualaikum...
hari ini..tiada apa yang istimewa...
sama seperti hari semalam...
sama seperti hari kemarin...
cuma hari ini....aku tetiba rasa ingin menaip...
meluahkan perasaan...
perasaan sebal kesal sesal dan sebagainya...

da lama ta menaip...
tapi hari ini berbeza sungguh...
kerana hari ini bisa membuat jari jemari kontot ini menaip...

sedih....
tu yang mampu aku ungkapkan...=.='

ta sangka selama ini ada orang ta suka aku..sob3...
ceh..budget semua orang suka aku la ni...hohoh...~~
dalam spoloh orang tu..mesti ada sorang yang ta suka kita kan...
kene terima hakikat tu manda...

ok..aku tamau cakap banyak...
aku juz na cakap terima kasih pada "peminat" aku kat luar tu....!!

kalau ta suka aku..ta suka segala post-post aku kat facebook..kat belog...
remove la aku....jangan peduli hal aku..jangan sebok-sebok hal aku...
jangan bukak belog aku..jangan tenguk gambar aku....
jangan kesahkan segala hal aku...
aku ta kacau hidup kau..kau jangan la na kacau hidup aku...
aku bukan sapa-sapa pun sampai buat kau rasa menyampah...

aku bukan kejar glemer....celah mana pulak aku kejar glemer....
aku berblog semata-mata na kejar glemer...??

sedih....sadd.....
cuba baca belog aku..ade aku taip tiap-tiap masa ke...
aku na berkongsi....tu pun salah ke...
ade ke aku berlagak jadi divaa....!!
setahu aku...tadak pun....
aku juz menjadi diri aku....

waaaaaa.......
ibu..ade orang wat akak menangisss.....pukul dia dengan penyapu cepat.....sob3~~

ta suka aku tape....aku merajuk ni....biarlah aku membawa diri yang lara ini.....heiyyaaaa.....



muka berlagak ke...??
mana ada aku berlagak...haishh..

ta kenal maka ta cinta...
meh bercinta dengan aku dulu meh...
hahahaa....