Tuesday, September 20, 2011

:: eNtRy PeCuT ::

Assalamualaikum...hey2.....
sihat kah anda....
seriusly..lama gila aku ta menjengah belog ni...memang berhabuk habis lah...

last update...25 August 2011....

haaa..lame ta lame 2...hehe...

mcm ta caye je ada y tanya aku...mana aku mnghilang,,,ta mengupdate belog y ntah pape ni....hehe...

ada je...cuma masa tidak mengizinkan aku untuk berbuat demikian....masa tidak mengizinkan aku untuk merepek dalam belog ni...=)

nak nak sekarang ni aku tengah demam final exam...dan ta lame lagi..akan berakhir la semester 5 aku at UiTM ni...haha..masih ade 1 sem yea....
so...disebab kan exam....memang agak payah sikit la na hadap lapy ni...
bukan setakat belog.....facebook pun lame da ta hadap....hohoh...

ni pun sebenarnye baru je habis 1 paper....ECONOMY MALAYSIAN...
siang malam makan tidur mandi aku semua dengan buku....hahaha...
tolong jangan percaya yea....>.<

disebabkkan lately otak aku ni hanya penuh dengan ECONOMY...
aku perlu an satu malam ni untuk meng'clear' an balik otak ni sebelum aku menerima subjek yang lain...lalala~~
masih ade 3 paper lagi..sob sob sob...bila na merdeka ni....

OK..disebab kan aku da lame gila ta mengupdate belog ni..entry untuk raya pun aku tadek buat...ak rasa bloger lain mesti semua ada buat entry pasal raya kan..paling tidak pun ucapan...

so dikesempatan ini...
saya...cik amanda aina.....ingin mengucapkan ...............

       SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR DAN BATIN..

kalau ade terkasar bahasa 2....terkutuk ke atau terapa pun...
ampun maaf dipinta...
sama-sama la kita menghayati SYAWAL ini..
(walaupun da bape syawal da nie...heee)

masih sempat lagi kalau aku na minta duit raya kan...hehe...

sekian..wasalam.....

na.....tiduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrr....yuhuuuuuuuuuuuuu....~~
(da bpe mlm ta tidur malam ni.....=(