Thursday, August 25, 2011

:: yAu III ::


sayang....
thanx a lot for today,,
realy realy realy appreciate kesanggupan awak datang jauh dari perak....
drive tengah-tengah malam buta sebab na amik saya yang jauh di negeri sembilan.....

you're the best i ever have.
and i'm sure of that...
thanks for spent your time today with me ....
thanks sebab sanggup bersengkang mata....
thanks sebab jaga saya.....
thanks sebab pastikan saya selamat sampai rumah....
thanks sebab buli saya....
thanks sebab buat saya gelak...
thanks sebab ada disebelah saya hari ni....

betul-betul rindu awak.... >.<
ok...na nangis da ni sebab terlau rindu tau..sob sob sob.....


terlalu rindu dan sayang dia...



muka yang sarat dengan kerinduan.. >.<


ok..entry malam ni mungkin amat menggegarkan urat saraf anda semua kan...hahaa...
sorry laaa...da terlampau rindu ni...2 yang merapu-rapu da ni..
sesapa da pening-pening lalat loya-loya tekak 2...baik lah
pergi cari baldi sekarang...hehe... =p