Monday, August 22, 2011

:: budak ART di hati ::


Assalamualaikum...
selamat bertemu kita kembali kawan-kawan....
tadi anda-anda semua berbuka jauadah ape yee...
aku makan nasi jagung ngn air teh o ais..
Alhamdulillah...kenyang perut yang selalu berdangdut ni...hehe

hati ni dari hari ke hari semakin excited sebab lagi beberapa hari saja kaki saiz 6 ku ini akan memijak lantai rumah ku di perak...rindu seyh.....waaa...
orang-orang perak..nanti kan kemunculan aku yeaa...hehe...

ok...malam ni tengah ada masa-masa yang terluang ni....
aku na bercerita pasal incix sayang aku..
boleh ta...boleh ta.....=.='
kalau ta boleh pun aku kesah ape kan...
ini kapet belog...INTAN AMANDA yang punye...hehe....

da lame ta muat kan entry pasal beliau dalam belog ni....lalalaa~~

ok kawan-kawan..untuk pengetahuan...
si incix sayang aku 2 belajar di UiTM SRI ISKANDAR,PERAK...
aku pulak kat UiTM KUALA PILAH,NEGERI SEMBILAN...
waaa...dekat kan kami...naik jet kompem cepat sampai...hehe....

si dia budak ART ... aku pula budak BISNES....
si dia pandai melukis... aku pula pandai berniaga...cehhh...hahaha...=p
si dia amat kreatif.... aku pula amat teliti.... hahahaha....again
si dia jiwa seni... aku pula jiwa romantik...hahaha lagi
si dia suka conteng kertas... aku pula suka buat kira-kira..
si dia belajar sejarah seni... aku pula belajar sejarah ekonomi malaysia ..=p

kami dua budak yang berbeza latar belakang..tapi kami punya keserasian....
ceehh....(kalau ade sesape rasa na tampar muka aku ni,,tggu sampai abis entry yea....=p)

walaupun kami budak lain-lain otak...
kami tetap perlu an satu sama lain....
aku tetap perlu kan dia sebagai pembakar semangat aku...
selain ayah dan ibu yang tercinta....yang sentiasa berada dibelakang aku menjadi pembakar semangat aku tuk berjaya....
incix sayang juga turut sama terlibat...

motif cerita...??saja na melepas kan rindu...lalalaa~~

ni dia budak ART 2...=p

ok...na p sambung buat assignment...sebelum balik raya ni...banyak pula yang kene selesai kan...
aku sibuk macam orang-orang yang sibuk siap kan tempahan kuih raya,baju raya dan langsir raya pulak....hee