Saturday, August 20, 2011

aGaK-aGaK lA kaN...=.='

assalamualaikum...da lame ta update...
baru bekesempatan na update ni....
haaa...sebenarnya byk cite y na dikongsi ni....tapi ape an daya..
masa terlalu mencemburui kita...wink2~~

nak cite ni...tadi aku p bazar ramadhan at U aku ni je haa...
dalam kul 6.30 pm mcm 2...
makanan un nampak ta nampak je....hoho.....
sedang aku sibuk-sibuk mengusha juadah-juadah yang bakal masuk kedalam perut ni..
mata bulat aku nie terpandang lah pada seorang peniaga....ta silap aku die jual dadih...kot...=.='

tanpa disengajakan ...aku terpandang lah pada seorang peniaga perempuan ni..
selamba bola dia je dok mengunyah something dalam mulut 2...
mata kami pun bertaut laa..aku pandang dia..dia pandang aku...
tapi.aku terpaksa melari an pandang sebab malu tenguk die mengunyah makanan...
ade ke patut aku yang malu..??haish.....=.='

agak-agak la kan...walaupun awak 2 ABC..(Allah bagi cuti )...
hormat la orang yang berpuasa...dekat tengah bazar kot...
ramai orang yang lalu lalang..
ta malu ke...haish,...

 tenguk...die pun tau malu ta...hohoh..=p

hormat la sikit dengan adik-adik awak yang sedang berpuasa ni..
haish...kurang pahala puasa aku ari ni...
mengumpat kau lam bulan puasa...hoho..

ok laaa~~
na sambung study investment

selamat malam....dan selamat menunaikan qiamulai...hehe~~