Tuesday, June 7, 2011

kAwAn...=)


 hye korang..
assalamualaikum...
bertemu kita kembali dalam ruangan MARI MENULIS...ngee

ok..malam nie..aku nak berkongsi satu cerita dengan korang lagi..
hahaa..bukan cerita laa...
sebenarnya begini...
tadi aku ada dapat mesej dari someone...
so tetiba tergerak hati aku na kongsi dengan korang..
sebab aku sangat suka dengan mesej tersebut...

meh baca apa yang terkandung dalam mesej tersebut...

ayat yang selalu kita dengar :
"she's my ex-gf / he's my ex-bf..."
kann...

perkataan yang selalu buat kita gembira :
i love u
i miss u
sayang
kannn.....


benda yang selalu tipu kita :
cinta monyet...
kannn

perkara yang selalu buat kita tension :
result yang teruk...
kann...

perkara yang boleh buat kita tak tentu arah :
clash dengan kekasih hati...
kannn....


yang susah kita jumpa :
true love..
kann....



tapi...
ada satu benda yang selalu kita dengar :
kawan

tapi jarang kita jumpa :
kawan sejati..
sahabat..
kannn...

tapi ada satu ayat yang tak kan kita penah dengar :
" dia tu ex-kawan ak"

sebab...
sekali awak jadi kawan saya..
sampai bila2 awak tetap kawan saya..

sayang kawan2 saya...=)





lalalalaa~~