Friday, February 11, 2011

jauh di sudut hati saya.......

jauh di sudut ati saya......

hurmm...jauh at sudut ati ku nie..ad satu perasaan aneh......bukan cinta...bukan jgak sayang......

hanya saya y bisa phm sume nie...tp sebenarnye ta paham gak......=.='

ap y saya dpt kata an at cnie...saya ta jeles....saya ta marah...dan saya juga ta kisah....

tp saya ta suke....errr..ape ke pelik perasaan nie an....hurmm...

wahai kawan....saya ta kesah awak nak wat pape...tapi saya tana awak tipu saya.....saya tana awak sembunyi an sesuatu dari saya,,,,,

saya pnh lalui situasi y same....dan akibatnye.....hurmmm....=(

saya tana kite lalui bnda y same.....

tp sekiranya awak lebih penting an die dr saya...saya ta kesah...saya akn cube pure2 gembira utk awak....

untuk selamanya awak tetap kawan saya.......

sebenarnye saya un ta bape nmpk dgn jelas ap y saya cube sampai an nie.....tp....

jauh di sudut hati saya.........tolong lah teroka dan fahami hati saya.........errr.....ap kes nie...=.='
bersaksikan bulan dan bintang...saya na awak tau...saya sayang an kwn2 saya.....




nie hanya sebahagian kwn2 ku...ad ramai ag...

salam......


jauh di sudut ati insan ini...masih banyak y belum terungkap....bibir mungkin boleyh tersenyum...
tp hati...hanya insan ini y dpt merungkai segalanya.....<3 <3