Wednesday, February 9, 2011

BiArKaN AkU jAtUh CiNtA....

SELAMAT PETANG.....mkn ape ptg nie...??
cekodok kah...??karipap kah..??goreng pisang kah....??
ptg2 mcm nie lau at uma,,,salu mkn goreng pisang...kdg2 ayh beli roti canai..kdg2 ayh beli mee kari...kdg2 ayh beli mee goreng...... dan mcm2 kdg2 ag lah....lalala~~
waaaa..lapar2 dan cgt2 rindu an umah ku.....=(

heheh....actually...nga bosan tahap badut skunk nie....
mmbe shaye sume nga berdengkur...
y menigau un ade....ap la y die mmp an 2...
na join tdur...mate lak tana tdur...
mata nie gatai aw...lau dlm kelas 2...kemain berat laa...mcm ad 10 kmpit beras.....
lau dlm bilik....ringan je....haish....=.='

disebab an shaye nga bosan tahap gile mati nie....
shaye un wat lah entry nie.....
ske lagu at my blog nie....

BIARKAN  JATUH CINTA....

mst pnh dgr lagu nie an...tipu la lau korg ta pnh dgr an......cbb blog nie akn menyambut kedatangan korg dgn lagu BIARKAN JATUH CINTA nie....hehe..

sebenarnye ta pnh dgr un lagu nie....tp lepas YAU III suh dgr...trus jatuh cintan ngn lagu nie...cbb pe erk...??
cbb BIARKAN aku JATUH CINTA kowt....hehe


mata ini indah melihatmu...
rasa ini rasakan cintamu..
jiwa ini getarkan jiwamu...
jantung ini gdetakkan jantungmu.......

dan biarkan aku padamu....
takkan menyesal hidup....
didalam hidupku...
rasa ini terus padamu....
takkan aku biarkan...
smpai aku mati

biarkan aku jatuh cinta..
pesona ku pada pandangan...
saat kite jumpa...
biarkan aku kan mencoba..
tak peduli kau berkata...
tak mau atau tidak....