Thursday, November 17, 2011

:: iMpiAn ::


assalamualaikum..
ong ong ong ong...
bunyi katak panggil hujan.....=.='

tengah-tengah malam ni syiookk jugak layan perasaaan kan..
tengah syiok-syiok layan lagu anda usha-usha novel lama yang bersusun atas meja tu..
teringat pulak impian dulu....

dulu mase baca novel kan..
pernah la berangan jap nak ada husband,bf or kawan yang pandai lukis muka...
mesti sweeet kan...tengah duduk lepak..die lukis kan gambar kita....
duduk tepi tasik..sambil dia lukis gambar kita...
pengaruh novel banyak ni...hohoh...

dalam novel tu an..yang si lelaki ni...
akan lukis gambar awek dia tu bila die bosan..die rindu....
die sangat rajin lukis gambar awek dia...then hadiah an kat awek dia..
ta yah hadiah mahal-mahal...
satu keping gambar potret da cukup..

lagi-lagi gambar tu dia lukis masa tengah rindu...
mesti la awek tu terharu kan..
rasa di ingati dan dihargai selalu..
lelaki tu sentiasa ingat wajah awek dia..

sangat sweet kan korang....

hurmm....sekarang aku da dapat ape yang aku nak...
aku start bekawan dengan en.boyfie pun..sebab die pernah lukis gambar muka aku masa mula-mula kenal..
terharu korang....
excited gilak....lepas tenguk gambar yang die lukis tu..
terus tangkap cintan...
agak lama carik jawapan macam mana boleh jatuh hati ngan mamat ni...
at last jumpa jugak...sebab die pernah lukis gambar muka aku....

yuupp..sebab tu.....
kalau na ikut kan..ramai jugak dok ayat aku mase tu..
hensem-hensem jugak...
tapi aku sangkut kat dia...
rupanya sebab tu...hohoh..
(ok...sila tampar muka aku...:P )

so sweet...sriuss....aku ingat ag....
tiap-tiap malam tanya die gambar tu da siap ke belum....
kira first time la orang lukis muka aku ni,,,
mau ta heboh.....seronok weyh...
yang penting...ta kene bayar....hahhaha..:P

tapi sekarang...susah sangat da dia na lukis gambar aku...
dia salu lukis gambar customer die...
dia tatau ke yang aku jeles...!!
memang la na carik makan..
tapi....
gambar saya mana awok....

ingat ag...die pernah lukis gambar sorang awek ni..
aku majuk ta hengat laa...

then dia amik satu malam siap an gambar aku..na pujuk la konon tu....
mau ta taching beb....terharu gilaa...
melompat-lompat den ...hahaa..

tapi...tu la the last time...
sekarang ni tadek da.....
haram...
sedih.....:(