Thursday, November 3, 2011

:: cUaK wEi ::

dup dap dup dap dup dap dup dap dup dap dup dup dup...atoooiiii
debaran di hati kian dirasai...
lagi dasyattttttt dari si kerbau-kerbau dan lembu-lembu yang menunggu saat untuk dikorbankan....

result exam kua esok woii....4 NOV 2011.. pukul 9 pagi kau....
maunya ta ketaq....
gegar-gegar dah saraf otot ni...nak diri pun tak boleh....

esok...kompem-kompem chat box aku..inbox fon aku...
akan bz dengan soalan-soalan cepumas yang tanya pasal result...
eh eh eh...ada ke yang na tau result ak nieh...heee~~

dekat facebook usah cite lah..
mesti sume dok post status bagai

" lega aih result dah kua.."
" Alhamdulillah..dekan lagi woo !!"
" sedih,,result jatuh mendadak..sob3"
" Alhamdulillah...past sume subjek..."
 dan macam-macam pesen lagi la kan...(^___~)

aku..??dah tentu-tentu la aku akan update status ghupa itu..
aku kan dok kalut....see...siap tulis kat belog lagi ni haa...kan3...hehe~~



haaa...cuak ta hampa...hee =p


ok..akhir kata..gud luck untuk sume-sume student UiTM...
kite dah cuba yang terbaik...maka dengan ini,kite terimalah dengan hati yang terbuka kan..
(cakap kat diri sendiri yang lebih ni =p )



GUD LUCK untuk aku weeeiii....larikkkk....~~~