Tuesday, November 1, 2011

:: AiR maTa ::

terima kasih...
terima kasih sebab selalu ada bersama dengan aku..
terima kasih sebab sentiasa susah senang dengan aku..
terima kasih sebab menjadi kan aku seorang yang lebih kuat..
terima kasih AIR MATA....sebab sentiasa temani aku dikala aku sedih mahupun gembira....

aku menangis bukan kerna aku lemah...
tapi aku menangis kerna aku dah tak mampu menahannya lagi...

aku menangis bukan kerna aku lemah...
tapi kerna aku mencari sedikit kekuatan...

aku menangis bukan kerna aku lemah...aku bukan menangis bukan kerna aku mahu simpati...aku menangis bukan kerna mengingin kan belas kasihan...

dapatkah kau lihat dan rasa apa yang telah aku lalui...??
tak....tak dek sape yang tahu dalam hati ni...selain dari air mata....
kerna hanya dia yang bisa faham...




hujan yang membasahi bumi seakan mengerti perasaan ku kala ini....
semoga aku memperoleh sedikit kekuatan dalam diri ini....~~