Wednesday, October 5, 2011

:: u know....i'm crying now ::

 luahan hati gedix....

awok....kite sayang awok...
bucuk...baby rindu bucuk.....
u....i love u damn much....

sekebal-kebal hati aku pun...
aku tetap seorang perempuan..
sekuat-kuat hati aku pun..
aku tetap ada air mata...sob3

yeeee...aku ta kuat...
untuk melepaskan sesuatu y aku sayang...
sesuatu yang da sebati dalam hidup aku....

awok..mata kite bengkak2 sebab nangis tau....
mata kite bengkak2 sebab tenguk gambar awok sambil nangis2 tau...
awok...kite ta kuat....
kite da ilang kekuatan kite.....
kite na awok....kite perlu an sokongan awok.....
tapi..........
kite ta kuat........kite sedih la macam ni awok.....
kite benci awok......tsssk....

kalau la awok baca ni.....kite na awok tau....
kite sayang awok sangat-sangat......
kite rindu awok sangat-sangat....
awok baik...awok penyabar.....
dan kite tau...awok sayang kite kan...kan3......

mr.bul-bul.......-love-