Wednesday, October 26, 2011

SEGMEN | Lyssa Faizureen ajak kenali blogger...jom serbu !!

salam semua...

hari ni na join segmen dari blogger yang sangat cute dan femes ni nama LYSSA FAIZUREEN .. kelas sangat blog cik adik ni tau...sebab ada tutorial yang banyak dan mudah... memang sangat sesuai tuk new blogger..
segmen ni dateline sampai pukul 4 petang je tau...jom serbu ramai-ramai...





cerita mengenai latar belakang diri korang :

nama aku Intan Noramanda Aina bt Kamarulzaman. sedang menuntut ilmu di UiTM Negeri Sembilan dalam jurusan Bisness Study,tahun akhir. berusia 20 tahun. berasal dari Sungkai,Perak. Seorang yang periang dan suka gelak. hehe.. bila keluar...aku akan pastikan diri aku beli shawl..ataupun beg ataupun novel dan ataupun kasut...salah satu dari 4 benda 2 mesti ada...hehe..

kenapa korang buat blog :

blog ni sebagai diari online bagi aku. kadang-kadang aku menaip dikala bosan...kadang-kadang aku menaip dikala tengah gembira. blog ni sebagai medium aku share apa yang dalam pikiran aku..apa yang aku nampak dan tempat meluahkan perasaan. secara mata kasarnye...tujuan aku berblog...adalah untuk menghilangkan rasa bosan aku je. dan berkongsi sesuatu yang aku rasa patut di kongsi...hehe..

siapa orang yang telah menarik anda untuk ceburkan diri dalam dunia blog :

kawan sebilik...juliana .. dia la yang menyarankan aku menceburi dunia blog ni dan memperkenalkan aku pada dunia blog ni.. sebab dulu aku salu share something kat facebook je... so die cakap lebih baik buat blog..hehe.. seronok ada blog sendiri.. sebab kau boleh create your style. ada ramai kawan maya. dan macam-macam ag la...