Sunday, October 16, 2011

:: budget retis kau ::

assalamualaikum...

entry kali ini mungkin bakal mencetuskan kemarahan sesetengah pihak...
so..ampun maaf di pinta terlebih dahulu...
aku menulis ni bukan lah nak mengutuk ke nak memaki ke nak menunjuk ke atau yang sewaktu dengannya kan..
aku juz na meluahkan ketidak puas hatian dan kejengkelan aku terhadap sesetengah pihak ni...

lately aku ada masa terluang..almaklumlah..UiTM kan sekarang tengah cuti...
so aku mengambil masa yang berkilau-kilau seperti emas ni untuk menjelajah ke segenap inci facebook aku.....(nampak sangat aku selalu dihimpit kebosanan...)hohoh

nak dipendek kan cerita la kan...mase aku menjelajah dunia facebook ni...aku terbukak lah satu facebook sorang perempuan ni....(sebenarnya banyak...) tapi dia ni teramat-amat lah menarik perhatian aku....sebab..aku baca info die...yang tang about me 2...

na tau ape die tulis....hohoho...
sangat banyak kau...
tapi ayatnye sudah cukup membuat aku terasa meluat ya amat.....

kau perempuan ta payah la na budget hot sangat kan...
dekat info kau 2 kau letak macam-macam syarat kalau na jadik kawan kau....
kau ingat kau retis...?? hamboii kau,...

------ > ADD SEKADAR NAK KUTOK OR ELSE , BOLEH BERAMBUSLAH SIAL , KALU KORANG BAEK , AKU BAEK DENGAN KORANG , KALU JAHAT , AKU TRIPLE JAHAT DEKAT KORANGG


------> IF u want me t0 accept your friend request
::MAKE SURE use y0ur own pic (!)
::JANGAN add aq sb na tguk pic , na tmbh friend list k0rang (!)
::bahase bia s0pan . 
*budy bahase budaye kite kae [?]
::attenti0n t0 all the faker ---- damn on ya (!) jgn brangan friend nan aq lhah shial (!) 

------> especially do not like the people who like looking for trouble !
'RASA MACAM NAK BAGI PENYEPAK SAJE KAT ORG YG MACAM TOHH !
thiss in the way i am !
if you do not like the way i am !
you all can raise your hands and click the button 'UNFRIEND' !
senang saje kan ? :)
selamat mencuba !
sikett saya tak heran !
AHAHA !

*ok..ni hanya lah example ok....banyak lagi sebenarnya...tapi ta kan na tulis sume kot...
adik-adik ku....berkawan 2 bia beribu..jangan diam2 ubi berisi....

na kawan pun dok letak macam-macam syarat kan..kot-kot hang 2 yang dok add orang tuk penuh an friends list hang 2 kan..na tunjuk la yang hang 2 hot....

aku ni bukan lah jeles ke ape...tapi...ape yang korang buat ni nampak sangat ketidak matangan korang 2....
haishh.....maaf yea......ta payah la korang na budget retis sangat....ta kemana pun.....

mungkin korang cakap aku stalker kan...aku ta hingin la na stalk wall korang ni...tp sebagai manusia biasa...bila kite da terpandang something interesting..mesti la na kite na usha-usha kan....2 pasal la aku jumpa benda2 macam ni...kalau aku ni stalker...aku da jumpa benda ni lama da...tapi baru jumpa...dan aku tenguk...ramai jugak yang dok buat info macam ni..budget retis...lepas ni aku na p stalk status dorang lak..na tenguk ape yang dorang tulis....bhahaha.....

maaf andai terkasara bahasa...dan juga maaf jika aku ni seumpama mengata dulang paku serpih..mengata orang aku yang lebih....kan....

same2 kite muhasabah diri kita...


assalamualaikum....