Wednesday, August 3, 2011

mErEpEk 4..=.='


assalamualaikum...
hah.....
na cite ni.....
bosan gila bola lah...
tatau na wat ape pada ketika saat  ini...
na study da 3 malam asik study je....
bagi otak ni rehat jap....

tiba-tiba bunyi cengkerik..
aku pun pergi bilik air...amik gayung na hempuk cengkerik 2...
terpijak selipar..nasib baik ta jatuh tergolek macam ayam golek....
tapi...alangkah bahagia nya diri cengkerik 2 sebab die dapat main nyorok-nyorok ngn aku..
aku hanya tersenyum dengan penuh kesabaran...

tiba-tiba pulak bunyi ayam...
ouh..alangkah terkejut nya aku sebab ayam goreng yang aku beli tadi tiba-tiba berbunyi..
menyuruh aku dengan segera menelan diri beliau...aahh..sangat lah ta bermaya kan...
perut aku pula berbunyi-bunyi meminta aku berhenti dari menelan sesuatu yang baru..
cubalah sesuatu yang baru....~~
ouh ayam..maaf lah...buat masa sekarang ni..awak ta boleh masuh dalam perut aku lagi..
sebab sangat-sangat la kenyang....=.='

tiba-tiba pulak bunyi................................

loceng...ouh..maknanya aku diminta untuk berhenti dari merepek yang bukan bukan dekat sini...

baik lah....dengan ini aku menyusun sepuloh jari kaki dan tangan memohon maaf...

bosan gilaa..tangan ni laju je menaip ntah ape2 punya ayat..


sekian...
wasalam....

ouh lupa na bagi tau..esok aku na balik perak...
boleh la berbuka sedap-sedap ngn family tercintak aku....
silah lah jeles....=p

haaa..ade sesape na belanje aku buka pose...??
aku sangat lah suka....hhahahaa....