Friday, July 29, 2011

:: cOnTeSt sAyA DaN kAcA MatA ::


Assalamualaikum....
pada saat dan ketika ini...kebosanan telah menguasai diri ku ini....
dan tetiba jugak lah terasa teringin na join contest...
terima kasih kepada CIK ROSS kerana sudi mengetag saya..<3 <3


ini dia contest nya....

- klik SINI tuk sama2 memeriah kan majlis...hehe.. -

contest : SAYA DAN KACA MATA

untuk pengetahuan semua..ini kali pertama aku join contest-contest ni....


Senang aje syarat2 nak join contest ini..


SYARAT2 NAK JOIN .
1 . HARUS follow blog lya . n like page lya (kalu sudi )
2 . copy banner CONTEST SAYA DAn KACA MATA n letakkan kat entry korng .
3 . sertakan gambar korng pakai KACA MATA .
4 . story cket sal gambar tuh . na byk pon ta pe . =p
4 . tinggal kan link korng kat ruangan komen contest nie .
5 . tag kat 3 kawan korng .

Hadiah2 yang ditawarkan adalah...
frist prize : RM 50 .(wang tunai)
second prize : topup RM 30
third prize : topup RM 20

2 pemenang saguhati akan diberikan topup RM 10

dan gambar yang dipertaruhkan pulah ialah....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


kaca mata leb leb u...haha..gambar ni diambil di UiTM Kuala Pilah..masa 2 kitorg ambil gambar tuk kelas...dan pada masa terluang 2..aku telah mengambil kesempatan tuk curik2 tangkap gambar menggunakan prop yang telah dorg sedia kan...ngehee....~~

hope CIK LYA IDMA terbuka pintu hati tuk menatap gambar nie lama2...hehe,..

ok..aku na tag 3 awek cun pulak...
cik missi