Saturday, July 23, 2011

BunGa....buNgA dAn BuNgA,,,,=.='

assalamualaikum...
bismillahirrahmanirrahim...
hye readers...sudah lama ta bermadah pujangga di kapet belog ni....=.='

malam ni terasa macam na share satu cerita dengan kamu kamu kamu semua....

"SEKUNTUM BUNGA ALAMANDA MENGGAMIT MEMORI..."

ok...na dijadikan cerita..malam tadi aku berperang dengan incix sayang...so terasa macam na cekik-cekik je tengkuk beliau disebab an kegeraman yang terlampau..
entah macam mana tangan ni tergerak na bukak kembali kotak memori yang telah lama tersimpan bawah katil..bersawang jugak lah....memang ta pernah sentuh langsung since aku bercintan dengan incix sayang aku...ok..kalau korang na tau...kotak memori 2 telah menyimpan seribu memori aku bersama ehem2...lalalaa~~
memang terkatup rapat..dan aku ta pernah sentuh langsung...ada macam2 dalam kotak 2 tau..hohoh..segala kenangan aku dan si dia..ada dalam 2...ecehh...hahaa...rahsia kerajaan ok...=.='

ok...tanpa sengaja aku terjumpa satu buku a.k.a diari.....yang telah mencoret an segala kenangan aku dengan si dia....tangan ni pun dengan gatal nye menyelak satu persatu helaian kertas yang hampir kuning warnanya...dan mata aku terus tertancap pada satu benda yang da ta macam benda....

bunga alamanda....yang telah kering....dan macam ape ntah..ta dapat na hurai kan..sebab da setahun lebih dia terperangkap dalam buku tersebut...hehe...

bunga alamanda...ihsan incix google...

so tanpa sengaja..rindu telah menghimpit jiwa...incix sayang...maaf yea...sebab TERINDU orang lain...hohoh....

bunga pertama aku dapat....walaupun bukan lah sekuntum mawar merah mahupun sedozen ros..aku tetap terasa berada di awangan masa dapat bunga ni...bunga alamanda ni si dia bagi bersempena dengan nama aku..AMANDA...hehehe...
lagi pun masa 2 budak-budak lagi...tade wang mau beli bunga mahal2 yang dihias digubah dan direka...kan....cukup lah sekadar ala kadar je...lalalaa~~

ok...cukup lah sampai ni je..ta leh cerita panjang2....sebab da jadi kenangan...heee

tapi sebelum 2...korang korang yang perempuan mesti suka bila dapat bunga dan coklat dari yang tersayang kan..aku jugak ta terkecuali...kalau dapat coklat 2..memang sayang sangat na makan kan...hehe.....

so lepas nie minta2 lah ade posmen ketuk pintu bilik dan hantar seratus kuntum bunga ros...bia bilik aku dihiasi dengan haruman bunga tersebut...lalalala~~

selamat berbueno kawan-kawan..=)