Wednesday, June 22, 2011

nafsu-nafsu

assalamualaikum..
tiap kali na update belog je mst ckp..."da lame aku ta update belog" kan...??
hahaa..so maknenye disitu mmg aku malas nak update belog la kan...
ecehh...sebenarnya sangat2 sibuk la sekarang ni..lalalala~~

hari ni hari rabu...dekat UITM aku ni ada pasar..
so aku mengambil kesempatan ini untuk menabung dalam poket peniaga2 di pasar tersebut..
motifnya di sini aku just nak cerita kat korang ape yang aku beli di pasar tadi..
oleh kerana mengikut nafsu perut ku yang senantiasa bergelodak ni..
ak beli sepinggan pizza...ade 8 slice....yang berharga RM6..waaaaa..kenyang aku makan...hahaha...
dan..tanpa diduga aku juga telah membeli nasi goreng ayam pulak...nasib baik sebungkus je..
haish..perut ape la aku nie..kan...mana la ta bertambah comel....lalalala~~

sebenarnya motif aku tulis ni nak tunjuk kat korang makanan yang aku beli tadi...
biaq hampa terliur sikit..
tapi tanpa diduga,,kenapa belog aku tak boleh nak upload gambar....!!!
why...why...why.....why this happen to me...why me....=.='

sekian..ini saja untuk kali ini..
terima kasih.....