Thursday, June 23, 2011

kHaMiS....=.='

assalamualaikum...
haish...tersebut lah kisah..ada seorang perempuan...yang berasal dari perak...tapi terpaksa berhijrah ke negeri sembilan demi menuntut ilmu sebagai bekalan untuk masa hadapan...
pada masa dan ketika ini..remaja perempuan tersebut berada dalam bilik keseorangan kerana rakan sebiliknya keluar mencari ketenangan....(mungkin sebab dia tak tahan dengar sore merdu aku yang asik melalak dari td 2 kot..)..haish...=.='
sungguh sangat bosan....sampai tak tahu dah nak wat ape..?study...??mmg tak lah..sebab muka aku bukan muka pelajar2 harapan...ecehh....=)
selagi ta dengar ada kuis atau test dari lect...mmg ta kan la ku sentuh buku2 itu....tapi bila exam semakin hampir..naik gila aku di buat nya....lalalala~~

motif tulis belog ni...??dah tentu2 la bosan...hari ni ade satu kelas je...pagi td,....mmg heaven lah hari khamis aku..sbb satu kelas je...itu pun tadi sejam je...mmg geram dan penat laa...terpakse memaksa kan diri bangun pagi....mandi...gosok baju...lilit2 tudung..jalan lenggang lenggok..tapi kelas hanya sejam....-sigh-
balik kelas layan movie kejap..then movie pulak layan aku....ntah berapa lama aku berenang atas katil 2 sehingga kepale ku seperti dilanggar helikopter..berpusing2.....=.='
bangun2 terus masuk bilik ari..basuh baju...rajin kan saya...ngehee....
"incix sayang...nt bila kita da kawen..awak beli kan saya mesin basuh tau..sbb saya da ta larat na basuh baju pakai tangan.." lalalala~~
ok...sila tampa...=.='

lepas 2 sambung balik movie..terasa seperti ada sesuatu menendang2 perut ku...haish...asal nie...ta kan ak.........!!
ouh..baru aku ingat..aku belum makan tengah hari lagi..rupa-rupanya usus2 ku yang telah menendang2 perut ku....
tunggu punye tunggu tiba lah waktu makan....

ok....nasi putih kuah kicap dan ayam goreng je...alhamdulillah...

then buat lah apa2 yang patut dalam bilik ni..
sehingga tiba lah kesaat ini..aku terasa teramat lah bosan....



jadi kesipulannya....aku just nak cite...hari yang aku lalui pada hari ni..tadak yang istemewa pun..lalalaaa~~