Wednesday, June 15, 2011

DoTa 2....=.='

gambar semalam..=)


assalamualaikum...

al-hamdulillah..masih lagi berksempatan untuk menaip..
jari jemari ku masih sempurna..cukup sepuluh...
dan baru je lepas gunting kuku..lalalala~~

hari ni aku na bercerita pasal DOTA lagi..
op kos la korang tahu kan...sebab tajuk pun da ade mention pasal DOTA...
seperti yang korang tahu..
semalam ak buat entry pasal DOTA....
aku ta suke DOTA..
aku memusuhi DOTA kan....

lepas 2 ramai la yang komen aku..
cakap aku macam2..

ok..aku nak jelas kan dekat sini..
aku tade lah sampai f*** gile bola kat DOTA 2..
aku cuma tak suka...

korang yang arif pasal DOTA 2 sendiri tahu kan ape effect nye DOTA 2 kat dalam diri korang...
aku bukan la marah incix sayang aku main DOTA...
aku cuma tana dia abaikan study dia..solat dia..kesihatan dia..makan dia...dan abaikan aku..eyh..=.='

yess...aku admit...mendota lagi bagus dari mengorat dan menggatal gelenyor kan...
ok...aku tau lah benda 2...tapi..haish....
kalau korang berhati macam wanita seperti aku...
korang paham lah...=.='

ok..korang cakap aku ni ta open minded la dan sebagainya la kan....
hurm...terpulang....
aku tahu lah DOTA ni da jadi trend budak2 lelaki zaman sekarang kan...
perempuan pun ada jugak yang main...
kalau dorang jadi kan benda 2 hobi untuk mengisi masa lapang tak pe lah..
tapi jangan la sampai abai kan semuanya..
study 2 yang penting....

pape pun..kepada peminat2 setia DOTA aku minta maaf lah kalau korang terasa dengan entry aku yang berkaitan dengan DOTA ni..
aku bukan ape...aku cuma meluah kan perasaan..
ok...

 kenapa letak gambar ni...??
sebab saje....tana korang tenguk muka aku...
lalalallaa~~