Tuesday, May 10, 2011

PeMeRgiAaN sAhAbAt...=(

assalamualaikum...
pg td mse ak bru bngun dr tdur..
ak dikejutkan dgn 1 mesej....
"eyh manda..kau tau ta choong da meniggal..."
sumpah ak terkejut gile....
choong @ IZWAN NOORAZMAN..
salah seorang kawan ak..ak sayang die...

arwah telah meninggal dunia pada 10 MEI 2011,selasa...
arwah terlibat dalam satu kemalangan pada jam 11.20 pg di jalan Mahsan - Bahau..

kenapa begitu cepat awak pergi wan...
awak lah...sahabat..kawan...teman...dan insan yang sangat baik...
sape lagi na dengar masalah saya lepas nie...
awak lah pendengar setia saya aw...
sape lagi na usik2 saya...
bila saya sedih,awak heppy an saya...
lepas nie tadek da ucapan selamat malam dan selamat pagi dr awak..
saya akan merindui awak wan..
saya pasti akan merindui awak wan..=(

awak ckp na belanja saya cendol..
bila awak na tunai an wan...
manda tunggu wan...=(

kalau lah wan ade skunk nie wan..manda na cgt jmp wan..
manda na ucap an terima kasih banyak2 at wan sebab jadi kawan manda..
manda na minta maaf at wan lau sepanjang perkenalan kita..manda ada terkasar bahasa o tersakit an ati wan..
manda ta pnh amik ati ngn wan.....

wan...saya tau..tak baik menangisi pemergian awak an...
maaf an saya...saya ta dpt dtg ziarah awak wat kali terakhir.....=(
takziah wat keluarga arwah..
semoga roh arwah ditempatkan bersama2 orang beriman...
semoga roh arwah dicucuri rahmat...
semoga kau aman disana wan..
kami pasti merindui wan...


Ya Allah..
ampunkan lah segala dosanya...
tempatkan la dia di tempat orang2 yang beriman..
dan di tempat yang kau redhai Ya Allah...
terimalah segala amal kebaikannya...
amin....

al-fatihah


izwan noorazman..
dalam ingatan...=(