Sunday, April 10, 2011

vacum kapet belog

hye korg....
assalamualaikum...
haa....da lame aku ta cuci belog yang telah berhabuk nie..
al-maklumlah,,setelah aku dilantik menjadi CEO pada salah sebuah syarikat terkenal...
masa 2 amat mencemburui aku..haha...
ape punya ayat lah an...

sebenarnya pada kala dan di saat nie,,aku berada dalam makmal komputer...belajar subjek IT weyh...haha...
kelas ta setart ag..so boleyh la aku amik vacuum dan mula an acara memebrsih an belog yang berhabuk nie..

ececehh..sebenarnya skunk nie teramalah sebuk..banyak assignment yang perlu disiapkan...sume keje pakat wat last minit an...mmg seronok la an..
cmpai tdur malam un ta lena...mesti bantal dan tilam termatalah merindui ak...an3...
minggu depan..final exam akan setart...errrrghh...terrible...cuba cte at aku,,sape yang suke berhadapan dengan situasi ini..

ok lah..kelas da setart..jumpa lagi di masa akan datang.....lalalalaa~~
doakan supaya aku dapat menempuhi exam nt dengan jayanya....amin....

                                    assalamualaikum,,,