Monday, March 14, 2011

InCiX GuMOxS...


assalamualaikum...
hye korg....bertemu kite kembali...hehe..
bru ade mase na update belog nie laa....
haa......entry sebelum nie ak de ckp na cte ap y ak dpt dr YAU III an..
haaa...meyh kite mengembara untuk melihat ap yang ak dapat.......lalalala~~

malam nie..ak mahu memperkenal an jejaka kesayangan ak..
hahaha...dr tajuk di atas...name jejaka nie INCIX GUMOXS...
die telah menjadi pengganti YAU III sepanjang ketiadaan beliau..
waahhh3..ayat ak....hahaha...
kenapa jejaka...??
cbb YAU III y bg..so jejaka la an...an3....=)


haaa...ini la die incix gumoxs ak..
nape incix gumoxs....??
cbb die cgt gumoxss...tembam..gebu...
n wat ak geram cgt2.....
cgt comel an....=)


ak dan incix gumoxs...
sama besar ta....?
hahaha...


dan lagi..
tlg hirau an keadaan katil y bersepah at belakang 2 eyh...ngee..=)


dan lagi....<3 <3 <3


wani and jue na rampas incix gumoxs ku..=(
hirau an "tudung" y mereka pakai 2....hohoh...


ak dan jue pulak...hehee..


ak dan wani...
wani...berat eyh incix gumoxs ak...??
hehehee..


comel je...hehe..


 terima kasih cyg..
cyg kamu cgt2....
u make me smile............=)


saya na awak sorg je...
hope kite kekal cmpai bile2....=.='

"saya cinta an awak cmpai tulang saya reput...
saya rindu awak selagi ade nyawa...
saya kasih awak sepenuh jiwa...
saya nak awak temani saya.... "

hahahaa...YAU III..!!
jgn geli bile bace belog ini oke....
senyum je.....tau....=)

the end...