Sunday, February 27, 2011

uMoR SaYa dAh bErTaMbAh.....

~~ epy bufday 2 me...epy bufday 2 me....apy bufday 2 me....epy bufday 2 me............~~




hahaah...ari nie genap la usia ku 20 thun...alhamdulillah....da 20 thun ak melangkah lam dunia y penuh pancaroba nie...haha..ayat ta leyh belah....
terima kasih ibu..sbb lahir an akk kat dunia nie....9 bulan mengandung an akak....
pada tarikh nie la ibu bertarung nyawa tuk lahir an akak....pengorbanan ibu cgt besar.....
kul 11.30..lahir lah akak at dunia nie....terima kasih ibu..
ayah...terima kasih cbb beri akak kesenangan...terima kasih cbb besar an akak....
ayah sentiasa penuhi kehendak akak an...terima kasih ayah....cbb besar an akak....
terima kasih pada sume....i love u so much...<3 <3 <3

mcm ta caye je ak da 20 thun...hehe...terasa mcm bru je smalam ak mula belajar melangkah...mcm bru smalam ak menangis mcm budak2 y ngade2 na dukung2....hehe..

terima kasih at kwn2 FB ak y sudi menjengah FB ak dan wish bufday ak...terima kasih kerana mendoa an kesejahteraan ak...terima kasih at kwn2 y mengingati tarikh ni...terharu cgt2...menitis air mata ku aw..hohoh..


tp..ak terasa sunyi ckit pada tarikh nie...ak jauh dari org2 kesayangan ak....ibu..ayah..adik2...kwn2..
dan incix masham saya....
na sambut bufday ngn kamu sume...ta suke duk sorg2 mcm nie...=(
tgh ari td un just makan nasi ngn telur goreng...sedeyh aw.....huhu.....
tp pape un..ak tetap bersyukur....


lau ad at uma skunk nie mst makan besar....ad kek....hoho..
ad adiah besar2...tape2..nt akak balik perak..akak na tuntut sume 2.....
hahaha...gelak jahat.....


                                                         akak na bear....y besar punye....=(


YAU III...sumpah saya terasa ngn awak tahuk....hurmm..mungkin salah saya sebab terlalu mengharap...
malam bufday saya,,awak wat saya menangis...jahat nye awak....huuu...=(
tp tape lah..saya cuba faham keadaan awak.....~~


usia hanya pada angka....hahaha...jgn sesape ckp ak da tua...oke....=)